Сценарій інтегрованого проекту

Сценарій інтегрованого проекту, підготували Барицька Уляна, Окопна Марта, Олійник Христина

МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ ПРОЕКТУ
Назва проекту: «Що ми знаємо про океани Землі
Тип проекту: 
Ø  за предметною галуззю – міжпредметний (природознавство, «Я у світі», літературне читання);
Ø за тривалістю – короткотривалий;
Ø за характером контактів – вчитель, учні, їх батьки;
Ø за основною діяльністю – дослідницько-пошуковий;
Ø за характером координації – з безпосередньою координацією;
Ø за формою проведення -
1)      самостійна дослідницька робота учнів;
2)      творча робота дітей разом з вчителем з наступною презентацією матеріалів проекту;
Ø за кількістю учасників – груповий.
Навчальний предмет: природознавство.
Клас: 4 клас.
Мета: узагальнити і закріпити знання учнів про океани Землі та їх частини;перевірити засвоєння учнями визначення основних понять з цієї теми; вдосконалити вміння користуватись картою, висвітлити значення океанів та використання його багатств людиною; формувати вміння логічно міркувати, чітко висловлювати свою думку, працювати колективно, узгоджено в групах, парах та індивідуально; розвивати пам'ять, увагу, мислення; використовувати здобуті знання в практичних завданнях; збагачувати словниковий запас учнів новими словами та термінами; пробуджувати пізнавальний інтерес; виховувати захоплення неповторністю природи, бережне ставлення до природних багатств нашої Землі.
Очікувані результати:
·        зацікавленість учнів проектною діяльністю;
·        підвищення рівня екологічної культури;
·        активна позиція у природоохоронній діяльності;
·        розширювати поле для самостійно – пізнавальної діяльності;
·        створення умов для реалізації кожної особистості.
 Завдання проекту:
·        ознайомитися з океанами Землі;
·        розширити уявлення про тваринний і рослинний світ Світового океану;
·        дізнатися про природоохоронну боротьбу людей.
Матерiалъно-технiчне та методичне забезпечення: інтерактивна дошка, карта півкуль, контурні карти, ілюстрації, роздатковий матеріал, ноутбук,  проектор,    учительська презентація.
Форма представлення кiнцевого продукту: слайдова презентація, доповідь (колективна з використанням наочності).
План виконання проекту
1.     Обговорення ідей, щодо досягнення мети та її представлення.
2.     Формування завдань, які вирішуватимуться.
3.     Визначення джерел потрібної інформації.
4.     Об’єднання у творчі групи. Розподіл обовязків між учасниками.
І група. «Історики»:
ü Ознайомитися із різних джерел з інформацією про походження назв океанів.
ü Підготувати доповіді про назви океанів Землі.
ü Підібрати вірші про океани.
ü Оформлення результатів. Участь у створенні буклету «Океани Землі».
          ІІ група. «Океанологи»:                                                                                         
ü Вивчити інформаційні джерела: статті підручника, енциклопедії,cтатті у мережі Інтернет про процеси та явища, що відбуваються у Світовому океані.
ü Дослідницька робота з енциклопедією. Ландшафт дна океанів.
ü Підібрати народні прислівя про воду.
ü Оформлення результатів. Участь у створенні буклету «Океани Землі».
         ІІІ група. «Біологи»:
ü Ознайомитися із різних джерел із інформацією про рослинний і тваринний світ океанів.
ü Дослідницька робота з текстом. Рослини і тварини океанів.
ü Підібрати загадки про мешканців океану.
ü Оформлення результатів. Участь у створенні буклету «Океани Землі».
          ІV група. «Синоптики»:
ü Ознайомитися із різних джерел із інформацією про вплив Світового океану на погоду.
ü Дослідницька робота з текстом про погодні умови океанів.
ü Підібрати запитання для створення розвиваючих ігор, вікторин.
ü Оформлення результатів. Участь у створенні буклету «Океани Землі».
        V група. «Екологи»:
ü Ознайомитися із різних джерел із інформацією про взаємовідношення між живими організмами і навколишнім середовищем.
ü Дослідницька робота з текстом про збереження Світового океану.
ü Підібрати запитання для створення кросвордів.
ü Оформлення результатів. Участь у створенні буклету «Океани Землі»
5.     Вивчення та аналіз зібраної інформації.
6.     Оформлення колективної роботи.
7.     Аналіз та оцінювання роботи учасників проекту.
8.     Презентація матеріалів проекту.


Коментарі